Woonvorm Autisme

Stichting Droomkinderen biedt een woonvorm voor mensen met autisme. Wij begeleiden en ondersteunen in onze woonvorm jongeren en volwassenen met autisme. Stichting Droomkinderen werkt kleinschalig, met maximaal acht cliënten, en kan daardoor helemaal uitgaan van wat elke individuele cliënt graag doet.

Autisme begeleiding

In onze woonvorm voor mensen met autisme werken wij met een team van enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Onze medewerkers zijn ervaren en deskundig in het begeleiden van autistische jongeren en volwassenen. In het team zijn onder andere een psychologisch medewerker en een GZ-psycholoog aanwezig. Iedereen in het team is nauw betrokken bij het wel en wee van onze cliënten, en willen met onze woonvorm een thuis vormen voor mensen met autisme.

Wilt u meer weten over onze woonvorm? Kijk eens bij ons concept voor meer achtergronden van onze woonvorm. U kun ook de boerderij of de omgeving bekijken voor een indruk van onze woonvorm.

Heeft u vragen over onze stichting, of wilt u meer weten over onze woonvorm? U kunt hier direct contact met ons opnemen.