Droomkinderen

Welke naam geef je nu zo’n stichting die je vanuit je hart hebt opgericht? Iedere ouder heeft een droom. Je krijgt een kind en hoopt dat alles goed zal gaan en het leven van je kind zoveel mogelijk vlekkeloos zal verlopen. Het loopt anders.

Een thuis voor jouw droomkind

Je doet je best, maar ieder bemoeit zich met je. Autisme kun je niet zien, dus je zult het als ouder wel niet goed gedaan hebben. Lukt het thuis niet meer, dan is het moeilijk een goede plek voor je kind te vinden.

Kinderen met autisme serieus genomen

Een plek waar je kind serieus genomen wordt en zich thuis kan voelen. Waar je kind, ook als het geen kind meer is, kan opbloeien en zijn of haar droom kan leven. En waar je als ouder het idee hebt dat je het goed gedaan hebt, omdat je kind eindelijk aan bod komt. Zodat je ook aan je eigen dromen weer toekomt.

Stichting Droomkinderen: opbloeien in bescherming en onder begeleiding

Zo ontstond de naam: Droomkinderen. Het logo is een pijl omhoog. Dit is tenslotte de richting die je wilt volgen! De kap van de pijl is denkbeeldig het dak waaronder je bescherming krijgt.

Wilt u meer weten over Stichting Droomkinderen? Lees meer over onze missie en ons aanbod. Heeft u vragen? Aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord!

over-ons-stichting-droomkinderen
over-ons-stichting
over-ons-stichting-autisme

De tuin van Stichting Droomkinderen.