24-uurs zorg voor autisten in Groningen

Stichting Droomkinderen biedt 24-uurs zorg in Noord Nederland / Groningen voor mensen met autisme. In onze woonvorm in Bourtange, Groningen geven we de hele dag zorg aan jongeren en volwassenen met autisme. Stichting Droomkinderen werkt kleinschalig, met maximaal acht cliënten, en kan daardoor helemaal uitgaan van wat elke individuele cliënt graag doet.

Nauw betrokken met de bewoners met autisme

Om in de 24-uurs zorg te voorzien, werken wij met een team van enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Onze medewerkers zijn ervaren en deskundig in het begeleiden van autistische jongeren en volwassenen. In het team zijn onder andere een psychologisch medewerker en een GZ-psycholoog aanwezig. Iedereen in het team is nauw betrokken bij het wel en wee van onze cliënten.

Concept achter 24-uurs zorg voor autisten

Wilt u meer weten over onze zorg? Kijk eens bij ons concept voor meer achtergronden van onze stichting. U kun ook de boerderij of de omgeving bekijken voor een indruk van onze woonvorm.

Heeft u vragen over onze stichting, of wilt u meer weten over onze woonvorm en zorg in Groningen? U kunt hier direct contact met ons opnemen.