Autisme Begeleiding Groningen

Autisme begeleiding in Groningen is een van de redenen waarom Stichting Droomkinderen is opgericht. Het begeleiden en ondersteunen van kinderen en jongeren met autisme en aanverwante stoornissen in Groningen en Noord-Nederland is een van onze doelen. Stichting Droomkinderen werkt kleinschalig vanuit Bourtange. Hierbij hebben wij ruimte voor maximaal acht cliënten, waardoor wij de wensen van de individuele cliënten centraal kunnen stelen.

Begeleiding autistische jongeren

Voor de autisme begeleiding werken wij met een vast team van enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Onze medewerkers zijn ervaren en deskundig in het begeleiden van autistische kinderen. In het team zijn onder andere een psychologisch medewerker en een GZ-psycholoog aanwezig. Iedereen in het team is nauw betrokken bij het wel en wee van onze cliënten.

Woonvorm voor autisme in Groningen

Ons aanbod is uitgebreid. Wij bieden persoonlijke begeleiding, goed en gezond eten en ondersteunende begeleiding. Dit doen wij vanuit onze woonvorm in Noord-Nederland, om precies te zijn in Bourtange in Groningen. Wilt u ons volledig aanbod bekijken? Kijk dan bij het concept.

Begeleiding autisme in Groningen

Heeft u vragen over onze Autisme Begeleiding in Groningen, of wilt u meer weten over onze woonvorm? U kunt hier direct contact met ons opnemen.